“Hoe vaak komt het voor dat je via een interessante webpagina of een veel belovende banner op een site komt waar je eerst je halve C.V. moet invullen om vervolgens een bedankt mail te krijgen. Ik denk dan vaak: “Ja, okay.. jullie weten nu veel van mij, maar wat krijg ik daar nu voor?” Je krijgt mooie nieuwsbrieven in je mailbox die je in het begin nog leest, later ze alleen nog scant om vervolgens ongelezen te verwijderen. 

Hoe verfrissend is het dan wanneer je in een nieuwsbrief die je wel leest een banner aantreft die je iets belooft en dat ook waar blijkt te maken?

Edward van Gelderen, Tippiq (Augustus 2015)

Edward-van-Gelderen

Jeanine Jansen

“Net weer een online sessie gevolgd, deze keer over werven en behouden van klanten. Heel nuttig, ook als je al een aantal jaar aan het ondernemen bent. Zo ben ik bijvoorbeeld weer herinnerd aan hoe je vertrouwen opbouwt, een pitch verbetert en wat netwerken in de kern is. Ook prettig: de trainers beschikken over een bak aan ervaring dus spelen in op persoonlijke vragen. Aanrader dus!”
Jeanine Jansen, Ondernemer (April 2015)
“Complimenten aan het team. Brede ervaring en mooie toon. Inhoudelijk sterk en toegankelijk. Gewoon helder en zet je in actie .. daar gaat het om.”
Edward Nagel, Orange Spark (januari 2014)
Edward Nagel-1
Paul Bakker1
“Ik deed mee in mei en volgde de online live sessies braaf elke dag…en s’ middags pakte ik nog even een e-learning mee. Ik vind het super leerzaam, de ene dag wat leerzamer en leuker dan de andere, maar in de grote lijnen heel waardevol voor mij.”
Paul Bakker, Ondernemer (mei 2014)
“Wat een leerzame en leuke training vandaag! En barstensvol goede, praktische tips, zoals, waar plaats je de link in je tweet, op welke dagen en tijdstippen hebben je FB posts en tweets het meeste bereik, waar zie je wanneer je volgers online zijn en nog veel meer…..”
Dies Kok, Kidsproof.nl (december 2013)
Dies Kok-1